D A Ň O V Á   P Ř I Z N Á N Í - Ú Č E T N I C T V Í - D A Ň O V Á   E V I D E N C E - M Z D Y

Daňová přiznání

Daně z příjmů
  • Průběžné daňové poradenství a pomoc s optimalizací daní
  • Zpracování daňového přiznání
  • Jednání s finančními úřady a zastupování daňovým poradcem při kontrolách prováděných správcem daně
  • Zpracování ročních přehledů pro OSSZ a ZP
  • Digitalizace a uložení povinných dokumentů v Obchodním rejstříku
  • Možnost odkladu termínu pro podání daňového přiznání
Daň z přidané hodnoty
  • Zpracování daňového přiznání a jeho elektronické podání na příslušný finanční úřad
  • Zpracování souhrnného hlášení
  • Zpracování přenesení daňové povinnosti dle novely zákona o DPH
  • Pravidelné informování klienta o chystaných změnách
Silniční daň
  • Zpracování daňového přiznání
  • Vypracování přehledu o platbě záloh na následující rok
Daň dělnická, darovací, z převodu nemovitostí 
  • zpracování daňového přiznání
Daň z nemovitostí
  • zpracování daňového přiznání
  • vypracování přehledu o platbě záloh

účetnictví

V podvojném účetnictví zpracujeme, zkontrolujeme a připravíme veškeré doklady a podklady týkající se podnikání. Připravíme přiznání k DPH. Dále zpracujeme rozvahu, výkazy zisků a ztrát, případně další přehledy. Připravíme také statistické výkazy. 

Vedení účetnictví zahrnuje také evidenci hmotného a nehmotného majetku. K evidenci majetku neodmyslitelně patří zpracování daňových a účetních odpisů. Jsme schopni pro klienta vést i skladovou evidenci včetně vystavování vydaných faktur. Součástí vedení účetnictví je i kontrola saldokontních účtů. Saldokontní účty slouží pro přesné sledování závazků, pohledávek, jejich splatnosti a plateb. Důležitou součástí vedení účetnictví je účetní závěrka, která se provádí na konci každého účetního období. Případně i v mimořádných termínech. Závěrku zpracujeme dle zákonných požadavků, provedeme digitalizaci a uložení potřebných dokumentů k archivaci u příslušného rejstříku. 

Současně s vedením podvojného účetnictví Vám dále nabízíme daňové poradenství, mzdy a personalistiku včetně ekonomického poradenství.

Daňová evidence

Nabízíme Vám vedení daňové evidence. Ušetříme Vám čas a poskytneme informace o prosperitě Vaší firmy. Zpracujeme, zkontrolujeme a připravíme veškeré doklady a podklady týkající se Vašeho podnikání. Připravíme Vám přiznání k DPH. Vedení daňové evidence zahrnuje také evidenci hmotného a nehmotného majetku. K evidenci majetku neodmyslitelně patří zpracování daňových a účetních odpisů. Provedeme kontrolu pohledávek a závazků. Jsme schopni pro klienta vést i skladovou evidenci včetně vystavování vydaných faktur. Dále nabízíme daňové poradenství, mzdy a personalistiku, ekonomické poradenství a možnost převést podnikání z fyzické osoby na s.r.o. 

Základ pro výpočet daně z příjmů zjistíme z daňové evidence porovnáním daňových příjmů a výdajů. Připravíme veškeré podklady potřebné pro výpočet daně z příjmů. 

Dále nabízíme zpracování ročních výkazů pro sociální správu a zdravotní pojišťovny a přípravu k tomu všech potřebných podkladů.

MZDY

Nabízíme Vám zpracování mezd, vedení mzdové agendy a personalistiky. Dle dodaných podkladů zhotovíme mzdy, přehledy pro OSSZ a ZP, připravíme bankovní příkazy (v elektronické nebo papírové formě). Dále pro zaměstnance vystavujeme veškerá potvrzení, vedeme správu exekucí a výpočty srážek. Samozřejmostí je vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti, vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně z příjmů fyzických a právnických osob. Zaměstnancům zpracujeme výpočet daně a daňového zvýhodnění a vystavíme evidenční list. Naše klienty zastupujeme při kontrolách na úřadech OSSZ, ZP, pracovním i finančním úřadě.

Za samozřejmost považujeme průběžně informovat a upozorňovat naše stálé klienty na jejich průběžné daňové povinnosti, které jsou v jejich individuálním případě nutné dodržet. Tzn., že jsou průběžně před termínem splatnosti upozorňování na svou povinnost úhrady např.:

  • zálohy na daň silniční,
  • zálohy na daň z příjmů právnických či fyzických osob, apod.